Nyilvánosan kért bocsánatot, miután lebukott.
Az HBO és a Max vezérigazgatója és elnöke, Casey Bloys azután volt kénytelen nyilvánosan bocsánatot kérni, hogy kiderült, hamis Twitter-fiókokat használt a HBO-sorozatokról szóló negatív kritikák alatti kommenteléshez – vette észre a Telex a Variety-n közétett bocsánatkérést.
„Nagyon fontos számomra, hogy mit gondolnak a műsorokról. Erre gondoltam akkor is, amikor 2020-2021-ben otthonról dolgoztam és egészségtelenül sokat lapozgattam a Twittert. Aztán támadt egy hülye ötletem, hogy kiadjam a frusztrációmat” – összegezte Bloys.
Bocsánatot kért a kritikusoktól, majd beszélt még arról is, hogy hat fiókot kezelt másfél éven át.
Bloys bocsánatkérése egy nappal azután hangzott el, hogy a Rolling Stone közzétett egy cikket, amely részletezi az ügyvezető és az HBO elleni indított pert – ezt a vállalat egy korábbi alkalmazottja, Sumy Temori indította el, aki úgy érzi, jogtalanul rúgták ki őt. A lap ehhez vett elő 2020-as és 2021-es üzeneteket, amelyekben Bloys többször is beszélt arról, hogy kamu Twitter-fiókokkal kéne válaszolni a negatívan író kritikusoknak. Temori akkoriban ügyvezetői asszisztens volt, és azt állította, hogy utasították ezeknek a profiloknak az elkészítésére.