Legalábbis egy poén erejéig.
Ahogy lapunk is beszámolt róla, több mint emlékezetes lett az a pillanat, amikor a magyar–portugál mérkőzés előtt Cristiano Ronaldo méla undorral az arcán arrébb tolta a bekészített Coca-Cola üvegeit, majd egy vízért nyúlt, és azt mondta: inkább abból iszik.
Az IKEA-nak több sem kellett, a bútoráruház kanadai Instagramján közzé is tettek egy fotót az – eredetileg Korkennek nevezett – csatos üvegükről, amelyhez ezúttal a Cristiano nevet írták. „Újrahasználható üveg, csak vízhez” – írták a termékükről.
Ronaldo az akciójával az egészséges életmódra kívánta felhívni a figyelmet, a példája pedig jól ábrázolta, hogyan nőttek a globális brandek fejére a sztársportolók – erről ebben a cikkünkben írtunk bővebben.
Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket: