Pedig az anyaság valóságát próbálta bemutatni.
A szülés utáni regenerációra specializálódott amerikai márka, a Frida Mom erős és valósághű hirdetéssel készült az idei Oscar-gálára, a közvetítés házigazdája, az ABC televízió azonban nem volt hajlandó leadni a kisfilmet, annak ellenére, hogy sem erőszak, sem szex, sem vallás, sem politika nem volt benne.
Egy újszülöttel otthon boldogulni próbáló, a szülésen nemrég áteső anya meglehetősen nehéz éjszakáját mutatja be a maga realitásában. Ez a realitás azonban túl soknak bizonyult.
Az ABC döntését sokan felháborodva fogadták. Néhány celeb anya a közösségi oldalakon adott hangot a nemtetszésének. Busy Philipps például arról írt, hogy konkrétan elsírta magát a reklámon, és sürgette, hogy legyen minél több olyan hirdetés, amely leveszi a stigmát a nők valós tapasztalatairól. „Valószínűleg a szemünk se rebben, amikor meglátunk egy erekciós problémákkal foglalkozó hirdetést, ezt meg letiltják?” – tette fel a költői kérdést.
A cég szerint nincs mit csodálkozni azon, hogy a nők felkészületlennek érzik magukat a szülés utáni időszakban.