Nyilvános beszélgetést szervez a telekommunikációs cég, miután a "Bocsi Anyu! – Egy rendhagyó Anyák napja" című klipje nagy vihart kavart.
Szabó Béla, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója az RTL Klub Reggeli című műsorában elmondta, számítottak rá, hogy az anyák napi videójuk mentén kialakul majd valamiféle párbeszéd, de kicsit felkészületlenül érte őket, hogy menedzselni kell a megszületett, egymással vitatkozó véleményeket. A helyzetre azonban gyorsan reagálnak, és jövő hétre szerveznek egy nyilvános, valószínűleg online élő közvetítés során is követhető, kerekasztal-beszélgetést a videó mentén felszínre hozott témáról.
Az igazgató szerint a beszélgetésre meghívnak majd egy szakértőt, újságírót és véleményvezéreket is. Nem hivatásos influenszerek lennének a vita résztvevői, hanem olyan kommentelők, akik a kampányfilmet kritikával illették, valamint pozitívan fogadták.
Szabó Béla az anyák napi klip fogadtatásáról elmondta: "Az derült ki, hogy eléggé belemarkoltunk ebbe a témába. Az volt a furcsa, hogy az első pár napban ez az egyik legjobban nézett márkázott videó volt, sokan megosztották, de nem volt nagy kommentelés körülötte. Majd elkezdődött a hét második felében egy beszélgetés. És mivel beszélgetés, vannak pozitív, és kritikusabb hangok is. Azt azért hozzátenném, hogy több a pozitív, körülbelül a negyede a kommentelőknek fogalmazott meg kritikát csupán, a többiek védték, magyarázták a videót".
Mint korábban megírtuk: a "Bocsi Anyu! – Egy rendhagyó Anyák napja" című klipben az anyák napi ünnepségre érkező nők nézik végig, amint a gyerekeik egy kivetítőn visszamondják azokat kifogásokat, amiket az anyák szoktak felhozni a saját édesanyjuk felé, hogy miért nem érnek rá találkozni. Aztán a gyerekek elmondják, hogy el kell gondolkozni, mi az igazán fontos az életben, majd bejönnek a gyerekek a nagymamákkal, és mindenki boldog.
A Telekom Facebook-oldalát és a YouTube-ra feltett videót ezt követően elárasztották a kommentek: sokak szerint ez a dolgozó nők megalázása, akik nem jókedvükből nem érnek rá, hanem mert csak úgy tudják a családot fenntartani, ha dolgoznak. Mások azt emelték ki, hogy egy szó sem esik az apákról, így a család elhanyagolása egyedül a nő hibájának tűnik.
A cég péntek esti közleményében azt írta: a filmmel kapcsolatban sokféle vélemény és álláspont fogalmazódott meg, érdemi beszélgetések indultak el, melyek mindegyike számukra is rengeteg tanulságot hordoz magában. Ők úgy vélik, a kampány arra hívta fel a figyelmet, hogy az együtt töltött idő a legtöbb, amit adhatunk egymásnak.
Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket: