MInden idők legalacsonyabb nézettségét hozta az idei Victoria’s Secret show. Minden jel szerint a márkának újra kell gondolnia saját magát.
Tavaly még ötmillióan, idén már csak 3,3 millióan voltak kíváncsiak a Victoria’s Secret nagyszabású fehérnemű-bemutatójára, ami talán meglepetésként érhette a cég vezetőjét és a show egyik megálmodóját, Ed Razeket. Razek ugyanis az interjúkban rendre büszkén beszél a hagyományosan vékony szupermodelleket felvonultató műsorról, és mintha nem venne tudomást azokról a kritikákról, amelyek a brand kirekesztő álláspontját és a túlszexualizált imázsát kérik számon. Razek ugyanis kitartott amellett, hogy a brand még mindig érti az idők szavát.
Csakhogy nem elég, hogy a show-ra egyre kevesebben kíváncsiak, a nők is egyre kevésbé vevők a Victoria’s Secret fehérneműire. Az eladásaik csökkenek, miközben olyan márkák népszerűsége nő, amelyek kényelmes, komfortos, a női test természetes vonalait követő fehérneműket gyártanak.