A cég kicsit későn kapott észbe, a Twitter-felhasználók már ítéletet mondtak.
A Guardian már egyenesen vulvasálként emlegeti, a Twitter pedig nem tud betelni a hasonlattal: a Fendi 990 dollárért árult rózsaszín szőrmesálja kétségtelenül az év legtöbbet emlegetett kiegészítője lesz. Mert egyesek lehet, hogy csak egy sálat látnak benne, de mások nem tudják nem észrevenni, hogy pont úgy néz ki, mint egy női nemi szerv. Viselve pedig kicsit olyan, mintha az ember épp most születne meg. (Olyannyira, hogy a Twitter már érzékeny tartalomként kezeli.)
The Most expensive @Fendi scarf ������ looks somehow familiar especially when flipped ������ pic.twitter.com/s9wQe1qQXE
— Toundi������������ (@amaleekr) 2018. október 15.
Az egyelőre nem világos, hogy szándékos húzás volt-e a luxusmárka részéről, vagy esetleg véletlen, mindenesetre elég jó reklámot csinált a Fendinek. A cég viszont elóvatoskodta a dolgot, miután a Twitteren beindult a vaginázás: rózsaszínben ugyanis már nem érhető el a webshopban a termék, a vevők már csak kék és piros közül választhatnak.