Rengeteg pénzt kell fizetnie, mivel félrevezette a vásárlókat.
Gwyneth Paltrow tíz évvel ezelőtt alapította meg a Goop nevű céget, ahol először csak életmódtippekkel foglalkozó heti hírleveleket készítettek, később pedig egy teljes portált húztak fel a tanácsokra.
Az utóbbi időben már online kereskedelemmel is foglalkoznak, hajmeresztő termékeik – mint például a vámpírriasztó- vagy auratisztító spray, a reiki-kövek, az ultrahanggal tisztított víz – gyakran kiverik a biztosítékot.
Hasonlóan érdekes termékük a vaginanyugtató jádetojás is, amit 55-66 dollárért árulták, és azt állították, hogy jótékony hatással vannak az egészségre és a szexuális életre, mivel feltölthetőek a telihold energiáival.
A kaliforniai ügyészség megállapította, hogy semmilyen tudományos bizonyíték nincs arra, hogy a tojásoknak ilyen hatása lenne, így 145 ezer dollár kifizetésére kötelezte a céget a vásárlók félrevezetése miatt.
A Goop közleményében azt írta, bár nem ért egyet az ügyészek állításával, és nem ismeri el a jogsértést, de belemennek a peren kívüli egyezségbe, hogy gyorsan és barátságosan megoldják az ügyet. A cég vállalta azt is, hogy visszafizeti a vásárlóknak a termék árát, valamint nem reklámozzák többé a tojásokat úgy, mint ha azoknak jótékony hatása lenne az egészségre – írja a Buzzfeed.