Az énekes a klipjében egy hírességet játszik, aki egy unalmas eseményről kiszabadulva őrült táncba kezd. Éppen úgy, ahogy a francia luxusmárka reklámjának főszereplője.
Egy vasárnapi zenei gálán mutatták be Taylor Swift legújabb, a Delicate című számához készült klipjét, amelyről gyorsan kiderült, hogy nagyon hasonlít a Kenzo egyik illatának 2016-os reklámjára.
A Joseph Kahn rendezte klip sztorija szerint egy puccos eseményen valaki Swift kezébe nyom egy darab papírt, amelytől az énekesnő rövidesen láthatatlanná válik, s megszabadul az őt vizslató tekintetektől, az unalmas kérdésektől, a vele szelfizni vágyó rajongóktól. Így aztán semmi sem tarthatja vissza attól, hogy táncoljon egy nagyot az estély helyszínén, a közeli utcákban meg a metróban.
A történet, a koreográfia egyes elemei, a főhős ruhája, de még bizonyos beállítások is nagyon hasonlítanak a Kenzo reklámjára. Annak Margaret Qualley színésznő, Andie MacDowell lánya a főszereplője, és Spike Jonze rendezte. Abban Margaret szintén kiszabadul egy puccos eseményről, hogy körbetáncolja az annak helyt adó épületet.
taylor swift's "delicate" video is a poor man's version of spike jonze's ad for Kenzo, this bop deserved more pic.twitter.com/39Ub99bKqc
— christina.jpg (@wtfcylon) March 12, 2018
A Kenzo egyik pr-osa a New York Post pletykarovata, a Page Six szerint már reagált Swift videójára, igaz, ennek nyomát egyelőre nem találtuk. A beszámoló szerint a francia cég képviselője azt írta: "Figyelj, Tay, együttérzek veled. Nehéz frissnek maradni. Hívj fel, tudunk segíteni."