Legalábbis azok szerint, akik már kóstolták a sört, amelyet népszerűsíteni kezdett.
Gordon Ramsay a tévé előtt ülőknek elsősorban arról híres, hogy van véleménye, a celebséf ízlését azonban most komolyan megkérdőjelezték a rajongói, miután egy olyan dél-koreai sör reklámjában vállalt szerepet, amely finoman szólva is átlagos.
Az még elfogadható, hogy az előtte lévő ételeket dicséri, de azt már nem nagyon tudják hová tenni, hogy a Cass nevű, széles körben árult, de leginkább megvetett sörről azt mondja, hogy nagyszerű. És aztán még rendel is belőle még egy üveggel.
A közösségi oldalakon a reklámot látva volt, aki azt írta, hogy a Cass „talán a világ legrosszabb söre”. Más felszólította, bizonyítsa be, hogy Cass-ivó volt már azelőtt, hogy a gyártó a sör nagykövetévé tette.
Ramsay megvédte magát és a sört is. „Beleszerettem a koreai ételekbe, és nem kell mindig túlszofisztikált, egyedi, és egy vagyonba kerülő söröket inni” – mondta, majd hozzátette, hogy a „Cass az emberek söre”, és pont passzol a koreai ételekhez.