Élet+Stílus hvg.hu 2017. november. 23. 09:00

Vállalhatatlan reklámot vállalt el Gordon Ramsay

Legalábbis azok szerint, akik már kóstolták a sört, amelyet népszerűsíteni kezdett.

Gordon Ramsay a tévé előtt ülőknek elsősorban arról híres, hogy van véleménye, a celebséf ízlését azonban most komolyan megkérdőjelezték a rajongói, miután egy olyan dél-koreai sör reklámjában vállalt szerepet, amely finoman szólva is átlagos.

Az még elfogadható, hogy az előtte lévő ételeket dicséri, de azt már nem nagyon tudják hová tenni, hogy a Cass nevű, széles körben árult, de leginkább megvetett sörről azt mondja, hogy nagyszerű. És aztán még rendel is belőle még egy üveggel.

A közösségi oldalakon a reklámot látva volt, aki azt írta, hogy a Cass „talán a világ legrosszabb söre”. Más felszólította, bizonyítsa be, hogy Cass-ivó volt már azelőtt, hogy a gyártó a sör nagykövetévé tette.

Ramsay megvédte magát és a sört is. „Beleszerettem a koreai ételekbe, és nem kell mindig túlszofisztikált, egyedi, és egy vagyonba kerülő söröket inni” – mondta, majd hozzátette, hogy a „Cass az emberek söre”, és pont passzol a koreai ételekhez.

Címkék
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.