A Walmart megint bemutatta, hogy néz ki egy marketingkatasztrófa.
Augusztus van, és hiába nyaralnak sokan, az áruházak kegyetlenül emlékeztetnek arra, hogy hamarosan kezdődik az iskola. Így tett az amerikai áruházlánc, a Walmart is, amely az idei őszi kampányszlogenében arra biztatja a diákokat, hogy kezdjék úgy az iskolát, mint egy hős.
Csakhogy ezt a feliratot sikerült egy fegyvervitrin fölé kitenni, és azonnal kész volt a marketingkatasztrófa az iskolai lövöldözések országában.
uhhhh @Walmart we need to talk pic.twitter.com/Fwb4UdXf1D
— sara (@thisbemesara) August 9, 2017
A Walmart most épp azt vizsgálja, hogy melyik áruházban készült a közösségi médián végigfutó felvétel, és természetesen nagyon sajnálatosnak tartja a termékelhelyezést.
Nem ez az első alkalom, hogy a Walmart meggondolatlanul rendezte be az üzleteit. Tavaly szeptemberben a 2001-es terrortámadásokra emlékezve kólás dobozokból sikerült felépítenie valamelyik munkatársnak a World Trade Centert. Akkor szintén nagyon gyorsan bontani kellett az installációt, és bizonygatni, hogy szó sincs tiszteletlenségről.