Azok a marketingkampányok, melyek főleg a közösségi oldalakon terjednek és arra hivatottak, hogy felhívják a figyelmet a mellrákszűrésre, és a betegség tüneteire, gyakran nem elég hatékonyak.
Ezúttal egy betegségben szenvedő hölgy döntött úgy, hogy megpróbál véget vetni a játékoknak, és harcolni a valódi információkért.
Erin Smith Chieze a Facebookon osztotta meg a történetét: "Az elmúlt néhány napban jónéhány privát üzenetet kaptam. Egy körjáték terjed a Facebookon, ahol ha küldesz egy szívet, azzal felhívod a figyelmet a mellrákra. Ez a válaszom az összes ilyen üzenetre:
Egyszer valaki egy képet posztolt a Facebookon arról, milyen tünetei lehetnek a mellráknak. 2015 decemberében megláttam egy bemélyedést a mellemen, ami úgy nézett ki, mint a képen látható citrom egyike. Azonnal tudtam, hogy mellrákom van. Próbáltam kitapintani a tumort, de nem sikerült.
5 nap múlva diagnosztizálták a betegséget, 4-es stádiumú emlőrákot. Egy szív semmit nem tehet a figyelemért és a tudatosságért. Tudom, hogy nézett ki a rákom. Mindent tudtam az önvizsgálatról, de ez a kép sikerült megértetnie velem, hogy talán gyógythatatlan betegségben szenvedek. VALÓDI információkra van szükségünk, nem szívekre. Ha nem láttam volna ezt a képet, nem tudtam volna, mit kell keresnem. Tegyél egy szívességet, ne játssz az életemmel és kezdj el igazi segítséget nyújtani az embereknek.
Ez a fotó, amit találtam. Nagyon hasonlít arra, amit eredetileg láttam. KÉRLEK, hagyd abba a játékot. Ha igazán segíteni akarsz, akkor megoszthatod ezt a képet."
A képet két nap alatt 30.000 ember lájkolta.