A LifeTilt nevű, közel 70 ezres Facebook rajongói oldallal rendelkező életmódmárka „sajátos” stílusú szöveggel tudatta, hogy ruhakollekciót dobott piacra. A márka tulajdonosa az életmód Csernus Imréjének képzelve magát nem riadt vissza most sem a nők megszégyenítésétől és diszkriminációjától.
Nyilván minden márka tulajdonosának és termék gyártójának, illetve forgalmazójának szíve joga, hogy kijelölje a célcsoportot és a társadalmi réteget, amelyikre potenciális vásárlójaként tekint, ám a LifeTILT most úgy tűnik, nem kicsit lőtt túl a célon.
A dívány.hu szúrta ki, hogy az életmódprogramok, életmódtanácsok és étrendkiegészítők után már ruhákat is gyárt a "nőket nem kímélő kommunikációjáról is ismert" LifeTILT, de csak vékony lányoknak.
A LifeTILT Ruházatból nem csináltunk nagyméretet. XS, S, M, és M/L-es méretben készültek a ruhák és ehhez a döntésemhez végig ragaszkodtam. Ha hordani akarod, akkor tegyél érte, hogy fel is tudd venni. A LifeTILT Ruházatot csak akkor veheted fel, ha az alakoddal kiérdemlted” – írja a LifeTILT hivatalos blogjában egy bizonyos Benedek Bence.
Azóta a márka Facebook oldalára felkerült egy bejegyzés, amiben az életmódra szakosodott vállalat egyik munkatársa kifejti, hogy egyáltalán nem érti, hogy mi a baj azzal, ha egy márka vállaltan csak vékony alkatú nőknek tervez ruhákat. A bicskanyitogatú hangvételű bejegyzésből csupán egy mondatot idézünk: „A duci butikok és egyéb, kizárólag kövér nők számára árusított ruhaboltok ellen miért nincsen fáklyás felvonulás?”