Augusztus 1-től a HVG Kiadó marketing- és terjesztési igazgatói feladatait Szabó Zoltán, az RTL korábbi marketing- és kommunikációs igazgatója veszi át. Ő felel majd a digitális portfólióba tartozó termékekért is, így a kiadón belül közelebb kerül egymáshoz a két terület. Szabó az így létrejött digitális portfólió- és marketingigazgatói pozíciót tölti majd be.
Szabó Zoltán kulturális újságíróként kezdte szakmai pályáját, 2000-től 20 éven át dolgozott az Indexnél. Több sikeres blog elindítása fűződik a nevéhez. Dolgozott szerkesztőként, majd az Index2 felelős szerkesztőjeként. Később tartalomfejlesztési igazgató, majd stratégiai és kreatív igazgató volt a médiacégnél.
Tanácsadóként közreműködött hazai és nemzetközi cégek brand-stratégiájának és kampányainak kidolgozásában. Továbbá rendszeres óraadó tanár több főiskolán és egyetemen. Az elmúlt években az ő vezetésével zajlott le az RTL arculatváltása.
Szabó Zoltán tapasztalt médiaszakember, aki a HVG digitális felületeinek, előfizetéses termékeinek továbbfejlesztésén dolgozik majd a csapat vezetőjeként. A cég marketing- és terjesztési tevékenységét is ő fogja irányítani, ideértve a print lapokat, a hvg.hu és a hvg360 termékeket is. „Bízom benne, hogy szaktudásával és tapasztalataival jelentősen hozzájárul majd a HVG stratégiájának kialakításához és implementálásához” – kommentálta a szakember alkalmazását Szauer Péter, a HVG vezérigazgatója.
„Megtisztelő egy olyan patinás, mégis modern, a magyar közéletben megkerülhetetlen brandnek dolgozni, mint a HVG. Óriási lehetőséget jelent, hogy a marketing és a termékfejlesztés közös koordináció alatt dolgozhat a termékek sikeréért” – mondta el Szabó Zoltán.
Pásztor András, a HVG jelenlegi online divízió vezetője folytatja tevékenységét a kiadónál, a jövőben a digitális divízión belül a projektmenedzsment, az adózóna.hu és az eduline.hu irányításáért lesz felelős.