2005. szeptember. 05. 07:24 Utolsó frissítés: 2005. szeptember. 05. 07:25 Egyéb

Félúton a kétmilliárd felé

Félúton a kétmilliárd felé A NEXON évközi eredménybeszámolójaBudapest, 2005. 08. X.

Félúton a kétmilliárd felé

A NEXON évközi eredménybeszámolója

Budapest, 2005. 08. X. – Az elmúlt hat hónap alatt több mint 1 milliárd forintos árbevételt, és ezzel együtt 21%-os eredménynövekedést könyvelt el a NEXON a tavalyi év azonos időszakához képest. A magyarországi vállalatirányítási rendszerek humán szolgáltatójaként a NEXON idén is nagyban hozzájárult az emberierőforrás-folyamatok kiszervezésének töretlen fejlődéséhez, miközben piaci pozícióját új megoldásokkal, illetve más szolgáltató HR üzletágának megvásárlásával erősítette.

Kifejezetten mozgalmas volt az elmúlt hat hónap a NEXON életében. Az évről évre stabil – az iparágban kiemelkedő – növekedést felmutató NEXON portfoliójában tovább folytatódott az átalakulás, amely a humánügyviteli feladatokat bérmunkában ellátó nexONSOURCE üzletág töretlen sikerességét jelzi. Az NEXON saját jól bevált megoldásaira – a nexONBÉR bérügyviteli és a nexONHR humánerőforrás-gazdálkodás rendszerre – épülő outsourcing szolgáltatás a cég portfoliójából való részesedése az elmúlt fél év során tovább nőtt, így elérte a 40%-ot. A nexONSOURCE növekedésében jelentős szerepe volt a NEXON győri irodája látványos fejlődésének is, amely idén a NOKIA és a Philips számfejtését kezdte meg és végzi sikerrel. „A magyarországi trendeket és a NEXON eddig elért eredményeit figyelembe véve mind a nexONSOURCE szolgáltatásainak, mind a hazai bérszámfejtés-outsourcing piacának további fejlődésével számolhatunk az elkövetkező hónapokban, években is.” – vázolja fel a legfontosabb trendet Angyal Gábor, a NEXON kereskedelmi igazgatója.

100 új ügyfél

A NEXON 2005 első félévében 100 új ügyfelet szerzett, köztük olyan cégekkel, mint az A.O.SMITH Kft., a Carl Zeiss Sport Optikai Kft., a DaimlerChrysler Automotive Hungária Kereskedelmi Kft., a Deutsche Lufthansa, a HVG-Orac Lap- és Könyvkiadó Kft. vagy a Sews Komponens Európa Magyarország Kft.

Ezzel összefüggésben 2005. első féléve során egyre több cégnél került bevezetésre a 2004 szeptemberében bemutatott, a NEXON termékportfolió zászlóshajójának számító nexONBÉR. Az új ügyfeleknél történő bevezetéssel párhuzamosan a meglévő ügyfélbázisnál is folyik a korábbi, BERENC rendszer nexONBÉR-re történő átállítása. „Mivel ez utóbbi feladat rengeteg szervezést, oktatást, adatkonvertálást, konzultációt igényel, így e feladatok gördülékeny megoldására külön projektcsapatot hoztunk létre.” – mondta Héray Katalin, a NEXON marketing vezetője, aki megerősítette azt is, hogy a cég a BERENC program jogszabály követését legalább 2007-ig biztosítja minden partnerének.

A piacszerzési stratégia részeként a NEXON ez év májusában kivásárolta a GriffSoft Rt. bérügyviteli üzletágát, amely szervesen illeszkedik a cég hosszú távú üzletpolitikájába. „Mostantól a Griffsoft bérprogramok felhasználói számára olyan továbbfejlesztett és integrált rendszert biztosítunk, melyben a bér, a HR és a munkaidő nyilvántartás feladatait is egységes keretben kezelhetik. ” – nyilatkozta Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezető igazgatója.

Európában is a legjobbak közt jegyzik

A félév folyamán szintén kiemelkedő eredményeket ért el a NEXON oktatási üzletága. A 2004. januárjában alakult nexONEDU 2005. március közepén akkreditált felnőttképzési intézménnyé – és több területen vizsgaközponttá – vált, így a hallgatók az akkreditált programok esetében áfa-mentességet élveznek, illetve a tanfolyamok után a résztvevők akár 60 000 forintos személyi jövedelemadó kedvezményt vehetnek igénybe. A nexONEDU képzéseit ezen kívül nyilvántartásba vette a Fővárosi Munkaügyi Központ, így a 3 napnál és 15 óránál hosszabb időtartamú tanfolyamok a szakképzési hozzájárulás terhére elszámolhatóak.

A NEXON a humáninformatikai outsourcing és az oktatás területén elkönyvelt növekedése mellett negyedik helyezést ért el a Hewitt Inside Közép-Európa vállalataira kiterjedő Legjobb Munkahely-felmérésében. A NEXON így nem csupán egyike a legdinamikusabban növekvő hazai informatikai cégeknek, hanem az egyik legjobb csapattal és belső összetartással rendelkező magyar vállalat is.

A NEXON-ról

A NEXON 1989-ben három fővel alakult, és együtt fejlődött a rendszerváltó Magyarországgal - mára a hazai humáninformatikai megoldások piacvezető szolgáltatója. A több, mint 150 főt foglalkoztató cég 2004-es nettó árbevétele meghaladta az 1,6 milliárd forintot. Legfontosabb terméke a teljes körű bérügyviteli szolgáltatást nyújtó nexONBÉR (korábban BERENC), amely a folyamatos fejlesztésnek és az évi 10-15 frissítésnek köszönhetően a magyarországi szabályozásnak mindig megfelelő, megbízható és naprakész. További termékei a humán tőke sikeres alkalmazását biztosító nexONHR humánerőforrás-gazdálkodási rendszer, valamint a nexONTIME beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer. Ezen kívül a cég nexONSOURCE márkanév alatt teljes körű bérszámfejtés-outsourcing szolgáltatást is nyújt.

A NEXON 1996 óta rendelkezik ISO 9001 minősítéssel, 2002-ben pedig - a szoftver termékek kategóriában elsőként - megkapta a legmagasabb szakmai felkészültséget elismerő Microsoft Gold Certified Partner címet. A NEXON ma tíz magyarországi telephelyén 2500 ügyfél és több mint 1 millió munkavállaló igényeit szolgálja ki.

További információ:

Széll András, ügyvezető, Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr ügynökség

E-mail: aszell@sakkom.hu

Mobil: 06-20-9738-563

www.sakkom.hu

Héray Katalin, marketing vezető, NEXON

E-mail: nexon@nexon.hu

Telefon: +36-1-4655-100

www.nexon.hu

Hirdetés