A NetGo.
A NetGo.hu kutatási üzletága kifejezetten az online piackutatásra koncentrál, hiszen e területen a technológia háttér mellett a szakmai tapasztalat is rendelkezésre áll (a kutatási divízió szakmai koordinátora korábban a NRC és Netsurvey piackutató cégeknél vezetett online piackutatásokat). Sokan úgy gondolják, hogy ma még Magyarországon nem jött el az ideje az ilyen adatfelvételi módszerrel készült kutatásoknak. Bizonyos vizsgált területek esetében ez a megállapítás valóban igaz, hiszen nehezen biztosítható a reprezentatív minta. Az internetet érintő terület tekintetében viszont az online adatfelvétel nagyon hatékony módszernek bizonyul és lehetőséget biztosít számos kérdéskör kutatására. Ilyen terület pl. az online reklámkampány-vizsgálat, website látogatói felmérések, honlap használhatósági tesztek és az online termék és szolgáltatástesztek is.
A cég egyik erőssége, hogy online piackutatás mellett kiemelten foglalkozik webdesign és dinamikus weboldalak készítésével, illetve web-alapú szoftverek (projekt menedzsment, web-statisztika, ügyfélkezelés) fejlesztésével, így teljes szolgáltatás palettát biztosít ügyfelei részére az ötlettől a megvalósításig.
Pái Attila a cég egyik tulajdonosa elmondta, hogy nem kívánnak terület piacvezetői lenni, csupán csak magas minőségi munkát kínálnak azon cégek számára, akiknek nincsenek milliói ilyen jellegű kutatások megrendelésére, így közepes méretű vállalatok számára is adott a lehetőség, hogy kellő körültekintés mellett tudjanak az online üzlet világában tervezni.
Feliratkozás piackutatási hírlevélre
Kapcsolódó linkek: