Magyar partnert választott a Facebook anyacége
Egy új üzleti együttműködésnek köszönhetően egy magyar cég értékesítheti a Meta valamennyi termékét a hazai ügynökségek és hirdetők számára.
Egy új üzleti együttműködésnek köszönhetően egy magyar cég értékesítheti a Meta valamennyi termékét a hazai ügynökségek és hirdetők számára.
Amikor üzleti partnerkapcsolatot építünk ki, már szinte rutinszerű, hogy az együttműködő cégről minél több információt megpróbálunk beszerezni. De ez nem elég: a vállalatok mögötti emberekre is oda kell figyelnünk.
Adóellenőrzéskor komoly hátrány is érheti azokat, akik nem járnak el kellő körültekintéssel üzletfelük, beszállítóik kiválasztásakor.
A német munkaügyi hivatal adatai szerint nagyjából 90 ezer magyar dolgozhat jelenleg Németországban, családtagokkal együtt pedig akár kétszer ennyi honfitársunk is élhet kint. Ha ehhez hozzávesszük, hogy sokan csak alkalomadtán járnak üzleti úton az országban, akkor nem túlzás azt állítani, hogy egyszerre több százezer magyar tárgyal, üzletel és próbál állásinterjún érvényesülni Némethonban.
Az első öt percen, az érzelmeken, és a kávén múlhat a siker.
A magyar cégek több mint fele továbbra is kimondottan, vagy közepes mértékben kockázatos üzleti partnernek számít a Coface szerint, ami tartósan magasabb a régiós átlagnál. Bár a hazai kockázatos vállalatok aránya a tavalyi évhez képest 50,33-ról 51,53 százalékra nőtt, már nem Magyarország vezeti a régiós rangsort, a listán Románia és Szlovákia is megelőzi.
Minden második magyar cég számít kimondottan vagy közepes mértékben kockázatos üzleti partnernek. Megítélésüket még tovább ronthatja, hogy a gyenge 2009-es eredményeik csak 2010 tavaszának végén jelennek majd meg a jelentésekben és így a minősítésekben is. Emiatt pedig rosszabb besorolást kaphatnak, bizonyos szállítóknál feketelistára kerülhetnek.