Itt az új Honda Jazz és csak hibrid lesz belőle
Bemutatkozott a vadonatúj Jazz, amit a – modell történetében először – kizárólag hibrid hajtáslánccal értékesít majd Európában a márka.
Bemutatkozott a vadonatúj Jazz, amit a – modell történetében először – kizárólag hibrid hajtáslánccal értékesít majd Európában a márka.
Az egyik legjobb formájú Audi volt mindig is az A5, talán kijelenthető, hogy a frissítése után is az maradt.
Alig két évtized alatt a dél-koreai márka eljutott odáig, hogy egy autójuk belső terét látva azt gondolnánk, valami luxusjármű kabinterét látjuk.
A BMW 3-as mindig álomautó volt mifelénk, elég csak megnézni, mennyit hoznak be az országba használtan. Mostanság, a hobbiterepjárók uralkodásának idején persze változóban vannak a preferenciák, de a 3-as sokaknak még mindig olyan "szívügy", mint a gyerek.
A most felbukkant képeket követően, már nincs nagyon mit megmutatni hivatalosan.
Hosszú teaserkampány után a Skoda bemutatta a harmadik városi szabadidő-autóját, a Kamiqot, amely kisebb, mint a kínálatukban jelenleg kapható Skoda Karoq és a Skoda Kodiaq.
Igen látványos formát kapott az új 208-as: alacsony tetővonallal, hosszú motorháztetővel és karakteres oldallemezekkel.
Hosszabb távon nem valószínű, hogy fennmarad az olaszok kompakt autója, vélhetően a mostani SUV-őrület elsöpri ezt is.
A Ford Puma 20 évvel ezelőtt egy kis kupé volt, 2020-ban már egy crossover lehet.
A BMW lassanként csak előrukkol luxusautójának frissített változatával. Egy kis ízelítő kiszivárgott valahogy.
Trendfordulat idén nem lesz, a nagy modellpremierek majdnem fele szabadidő-autó lesz 2019-ben. Ezen nincs is mit csodálkozni, amikor minden harmadik eladott új autó SUV Európában. Egy másik fronton viszont zajlik az elektromos autók térfoglalása, de szerencsére a „régi világnak” még maradt néhány látványos nagy dobása jövőre is.