Ennyit veszít egy átlagos magyar új autó az árából egy év alatt
Mennyire igaz, hogy a szalonból elhozott vadonatúj autót a következő sarkon már csak jelentős árkedvezménnyel lehetne eladni?
Mennyire igaz, hogy a szalonból elhozott vadonatúj autót a következő sarkon már csak jelentős árkedvezménnyel lehetne eladni?
Tíz olyan modell, amely legalább az értéke felét elveszíti öt év alatt.
A pénzintézet pontatlanul határozta meg az értékvesztést, 19 millió forintos bírságot kapott.
Bezzeg az SUV-k, azok most használtan is jól tartják az árukat.
Szép és drága a BMW 5-ös, de elég nagy bukó, ha valaki bevállalja.
Mutatjuk az autótípusokat, melyek gyorsan és sokat veszítenek újkori értékükből.
A magánszemélyek körében legnépszerűbb modellek – jellemzően kiskategóriás autók – első öt évükben átlagosan havonta 15 ezer forintot veszítenek értékükből.
Hány évesen érdemes megvenni, és hány évesen érdemes eladni egy alsó középkategóriás családi autót ahhoz, hogy a legkisebb értékvesztést szenvedje el a tulajdonos? Megnéztük a számokat, és nem egészen azt az eredményt kaptuk, amit józan paraszti ésszel vártunk.
A Deloitte Magyarországot is érintő nemzetközi felmérése szerint a bankcsoportok jelentős része úgy véli, hogy az értékvesztés elszámolásának hamarosan életbe lépő új szabályai a mostaninál tartalmasabbá teszik ugyan a pénzügyi kimutatásokat, az új modell alkalmazása rontani fogja a bankok összehasonlíthatóságát – közölte a pénzügyi tanácsadócég kedden.
Az Autómenedzser.hu az Auto Bild német autós magazin alapján összeállította a német piacon forgalmazott autók értékvesztési negatív toplistáját. Ebben olyan autók szerepelnek, amelyek öt év alatt újkori értékük 75-80 százalékát elveszítették.
<### articleImage ViewID="7fcefbf8-ac48-4ee6-aef5-32203afa118c" ImageID="9a881d0e-22db-4b41-a191-6ccabbfcf583"...