Gazdaság
Ötvenmilliós bírságot kapott az eMAG
Egy korábbi bírság nyomán tett vállalásaikat nem teljesítették megfelelően.
Egy korábbi bírság nyomán tett vállalásaikat nem teljesítették megfelelően.
A világ számos országa után a héten Magyarországon is elérhetővél vált a "Shopping-hirdetés", a Google új, termékalapú hirdetési megoldása. Egy hazai szakértő szerint fel fogja forgatni a piacot: élénkül a verseny, lesznek nyertesek és vesztesek, de a vevők mindenképpen jól járnak.
A csaknem 750 milliárd forintnyi büntetéshez méltó részletességgel fejtette ki az Európai Bizottság, miért is szabta ki a Google-ra a korábban sosem látott mértékű trösztellenes bírságot.
Egy egyelőre nem publikus projekt keretében a Google a Ryanairrel közösen azon dolgozik, hogy teljesen megreformálják annak módját, ahogy repülőjegyeket keresünk és vásárlunk.