Futójegy és túlfürdés – így strandolhat olcsóbban Budapesten
Minél kevésbé elegáns a hely, annál olcsóbb a strand? Nem egészen így van – derül ki rangsorunkból, amelynek élén egy igazi ár-érték gyöngyszem végzett.
Minél kevésbé elegáns a hely, annál olcsóbb a strand? Nem egészen így van – derül ki rangsorunkból, amelynek élén egy igazi ár-érték gyöngyszem végzett.
Négy évig fizeti a rezsit, vagy vesz egy telefont – ez a kérdés.
Furcsa vagy sem, de nagyrészt ugyanazért veszünk lokális, mint globális terméket: ár/érték arány, ismertség, jó tapasztalatok stb. De azon azért volna csodálkozni való, hogy a márkák származási helye képes lehet jobban befolyásolni a vevői döntést, mint az ár vagy a csomagolás. A Nielsen globális felmérésében mi vagyunk azok, akiknek a döntésben az átlagosnál fontosabb lehet a nemzeti büszkeség.
Az ár ruházati cikkek vásárlásánál tartozik a magyar fogyasztók legnagyobb része, 50 százaléka számára a legfontosabb döntési szempontok közé. Utána legtöbben háztartási cikkeknél nézik nagyon az árat (48 százalék), majd élelmiszernél és italnál (43).