Jön az új Opel Astra, már fotónk is van róla
Az aktuális Astra három éve piacon van, vagyis lassan itt az ideje, hogy felvarrják a ráncait.
Az aktuális Astra három éve piacon van, vagyis lassan itt az ideje, hogy felvarrják a ráncait.
Egy nap, öt hír, amiről ma este beszélnek: Megvan az Oscar, a csúcsra ért a Saul fia; sok diáknak lehetett ideje ma megnézni a filmet, az iskolák ugyanis kongtak az ürességtől, mivel a szülők a tanulók otthon tartásával álltak ki a pedagógusok mellett; a Nemzeti Választási Bizottság hozta a formáját, így tárt ajtókkal engedte tovább Orbán népszavazás-kezdeményezését, eközben kimondta, hogy nem szép, ha kopaszok gyülekeznek a választási irodában, de az a kedves hölgy, Erdősi Lászlóné bizony nem használta ki a helyzetet, ráadásul a herceghalmi polgármester feleségének kérdését átengedte az NVB; kiderült, hogy Kaposváron kiszolgáltatott gyerekekkel kegyetlenkednek, és eldőlt, melyik lett az Év Autója.
Továbbra is aratnak a szabadidő-autók: kicsik, nagyok, közepesek. A BMW, az Audi és a Toyota is nagyot dobbant a kisméretű SUV-k között. Hozzájuk képest mégis a Skoda lehet, amely valódi térfoglalásba kezd egy korábban, náluk elképzelhetetlen modellel. Persze nem csak ezeket várjuk nagyon, hanem a Tesla újdonságát, vagy az új brit arisztokrata sportautót is. Itt a mi tízes listánk.
Közzétették azt a negyven modellt, melyek közül a 2016-os márciusi Genfi Autószalonon fog kiderülni a győztes. Akadnak a listán teljesen esélytelennek tűnő egzotikumok, még be sem mutatott újdonságok, és jó néhány tuti befutónak tűnő volumenmodell.