-95 000 kg szén-dioxiddal lehet számolni repülésenként, ha bevezetik az újfajta üzemanyagot
Kielemezte a Virgin Atlantic annak a tesztrepülésnek az adatait, amire majdnem fél évvel ezelőtt került sor. Az eredmény ígéretes.
Kielemezte a Virgin Atlantic annak a tesztrepülésnek az adatait, amire majdnem fél évvel ezelőtt került sor. Az eredmény ígéretes.
Akár 90 százalékkal is csökkenthető lehet a repülés karbonlábnyoma egy ürülékből előállított kerozinnal, azonban van egy komoly buktatója az elképzelésnek.
A Virgin Atlantic légitársaság Boeing 787 Dreamliner típusú gépe bizonyította: tisztán zöld üzemanyaggal is meg lehet tenni Európa és az Egyesült Államok között az utat.
A leggyakrabban előforduló elem az univerzumban egyben remek üzemanyag is, csak az baj vele, hogy 3 dollárral drágább kilója az ideálisnál. Legalábbis a zöldnek, a hidrogén ugyanis több színben is kapható, attól függően, mennyire környezetszennyezőt szeretne az ember. Képbehozó a jövő üzemanyagáról, otthon is reprodukálható kísérlettel.
A tudósoknak sikerült egy olyan módszert kidolgozniuk, amellyel olcsóbbá és gyorsabbá tehetik a zöld hidrogén előállítását.