Figyeljen oda: váratlan veszély ütheti fel a fejét a vasúti átjárókban
Egy új tanulmány állítja: olyan területen is zavart okozhat a napvihar, ahol eddig nem sokan gondoltak rá – a vasúti jelzőlámpák működésében.
Egy új tanulmány állítja: olyan területen is zavart okozhat a napvihar, ahol eddig nem sokan gondoltak rá – a vasúti jelzőlámpák működésében.
Egy rendőr sietett egy nehezen mozgó, idős férfi segítségére a Kína Szecsuán tartományában található Mienjang városban. A két bottal járó bácsi megpróbált átkelni a zebrán egy soksávos úton, de szegény olyan lassan haladt, hogy nagyjából félúton járt még, amikor az autók zöldet kaptak.
Újfajta jelzőlámpát vezettek be a németországi Flensburg legforgalmasabb kereszteződésében. A helyiek már tudják, hogyan működik, az idegenek még nem, és várják a zöld jelzést.
Ma már mindenki fújja, hogy a közlekedési lámpáknál a piros a tilos jelzést, a sárga a veszélyhelyzetet, a zöld pedig az út folytatását jelenti. De miért pont ez a három szín működik a lámpában? Most eláruljuk.
Mindössze négy másodperce volt fékezni a vezetőnek azon a szegedi villamoson, amely egy helyi busszal ütközött szerda délután a belvárosban. A villamosvezető agyrázkódást szenvedett, jól van, de még kórházban tartják megfigyelésre. Az összetört villamos használhatatlanná vált, a pálya és a felsővezeték viszont nem károsodott – írja a Délmagyarország.