Hiába a helyiek tiltakozása, térkővel rakják körbe a fóti tavat
Az önkormányzat cége felülvizsgálta a projektet, majd úgy döntött, hogy az eredeti tervek szerint folytatják.
Az önkormányzat cége felülvizsgálta a projektet, majd úgy döntött, hogy az eredeti tervek szerint folytatják.
Átverte őket egy országos térkőforgalmazó vállalkozás – állítják egy Facebook-csoport tagjai, akik több mint 120-an vannak. Többen feljelentést is tettek. A becsült kár az elmondásaik alapján 60-120 millió forint, de a tényleges ennél jóval több lehet. A lapunknak nyilatkozók azt mondják, a felszívódó cégek és fiktív lakcímek mellett személyes fenyegetések is hátráltatják a pénzük visszaszerzését. A rendőrség nyomoz.
Ráadásul a cég által fejlesztett térkő állításuk szerint tartósabb a betonnál, és egy átlagos családi ház energiaszükségletét biztosítani tudja 20 négyzetméternyi ilyen burkolat.
Megújult a 2016-ban fátlanított József nádor tér a fővárosi Belvárosban. A kőtengernek is beillő tér felmondja a historizáló leckét alapfokon, a két szökőkút viszont inkább a provincializmust képviseli. A fák túlélése kérdéses, ha kitiltanák az autóforgalmat, akkor jobbak lennének az esélyek, de akkor meg minek a mélygarázs a tér alá, minek vágták ki a régi nagy fákat.
Egy üzletre és egy szórakozóhelyre is térkövet dobott.
Miután rákérdeztek, miért bocsátott ki térkőjegyeket az iskola, eltűntek az ezzel kapcsolatos bejegyzések.
A Dráva és a Kárpát utca sarkán történt, messziről észrevehető nyomot hagyott.
Nem esztétikus és szakszerű, hanem olcsó és átmeneti megoldást alkalmaztak a megyeszékhelyen.
A fenyőfát szállító teherautó letért a kijelölt útról, és ráhajtott a földbe süllyesztett szökőkútra, amely nem bírta el a több tonnás súlyt.
A BKK szerint törvényes és átlátható a Széll Kálmán tér felújítási projektje, és cáfolták a Népszabadság információit, miszerint esetenként négyszázszoros eltérés is mutatkozott a két napja átadott Széll Kálmán tér átépítését végző konzorcium számláján szereplő összeg és a teljesítést igazoló mérnök által jóváhagyott ár között.
A vadiúj óra környékén kellett megbontani a burkolatot két nappal a felújított tér átadása után.
Három év alatt harmadjára újították fel teljesen a budapesti Dob utca egyik szakaszát. Az önkormányzat szerint túl nagy volt a forgalom, nem bírták a 100 millióból lerakott térkövek, ezért most egyszerűen leaszfaltozták az úttestet. Az ott élők nem értik, hogy miért ragaszkodtak a térkövekhez – hangzott el a hétfői RTL Híradóban.