A válság elsöpörte Budapest legrosszabb éttermét
Végleg bezárt a leghírhedtebb turistacsapda, ahol a pocsék ételek párosultak arcpirító árakkal, piti lehúzásokkal és agresszív személyzettel.
Végleg bezárt a leghírhedtebb turistacsapda, ahol a pocsék ételek párosultak arcpirító árakkal, piti lehúzásokkal és agresszív személyzettel.
A Diggen fut egy hajmeresztő videó a világ legveszélyesebb túraútvonaláról.
Két turistát kopasztottak meg egy Vatikánhoz közeli bárban.
Jelentősen túlárazták az italokat, aztán addig nem engedték el a vendégeket, amíg nem fizettek.
Nyáron egyszer már bezárták, de azóta újabb lehúzások történtek.
Volt, hogy elkábították a vendéget, és közben kirabolták.
A térfigyelő kamerák felvételei segítségével térképezte fel a rendőrség a csalókkal együttműködő nőket. Azt is leírták, hogy milyen trükkökkel maximálták a kicsalt pénzt a sörözőben.
Olvasónk a helyszínen győződött meg a rendőrség által lekapcsolt csapat hatékonyságáról.
Ritka bátor volt egy fiatal prágai idegenvezető, aki szerette volna, ha a városba látogató turistákat nem húzzák le az óváros egyik pénzváltójában. Janek Rubeš odaállt a bejárathoz, és figyelmeztetett minden betérőt, hogy ott kevesebb koronát adnak az euróért. Térképet is osztogatott a becsületesen dolgozó pénzváltókhoz. Budapesten ki merne ilyet tenni?
A belvárosban "igazoltattak" egy német turistát, és eközben a pénztárcájából kivettek egy bankjegyet - írja a police.hu.
Néha olyan országban is tanúi lehetünk a turisták és vendégek megkopasztásának, ahol nem is feltételeznénk. A svájci Luganóban fotózta le a helyi köztévé igazgatója, Maurizio Canetta az alábbi blokkot. A pizzériában két pizzát rendelt ő és a társasága (a kiszámlázott kávé alapján legalább hárman voltak), és arra kérte a pincért, hogy az egyik pizzát vágja félbe. Legnagyobb meglepetésére a félbevágásért 2 frankot számolt fel a vendéglő, ami nagyjából 520 forintnak felel meg. Bár erről nem ír a Twitteren a tévés, a pizzéria vélhetően azt "büntette" így, hogy ketten mertek egy pizzát megenni.
Ellepték a világot a legifjabb brit királyi sarj képével díszített utazóbarát hirdetések. A kampány egy szebb, jobb, családbarátabb Angliát ígér az utazóknak.