Közel 13 milliárd eurós mínuszt jelent évente a sportszergyártóknak az EU-ban, hogy hamisított árukat veszünk az eredetiek helyett
A magyar fiatalok 7 százaléka vásárol tudatosan hamis sportcuccokat az interneten.
A magyar fiatalok 7 százaléka vásárol tudatosan hamis sportcuccokat az interneten.
A sportszergyártó a koronavírus-járvány miatt ideiglenesen profilt vált
A 2Rule helyett a Dorko ruháit viselik.
Nem hazai alapanyagokból, nem Magyarországon készítik, de legalább a gyártó megnevezése magyar. A Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Magyar Sportmárka Zrt. által készített új sportmezek, illetve a mögöttük álló 2Rule márka megihlette az internet digitális népművészeit.
Villámrajtot vett Mészáros Lőrinc sportszergyártó cége, a 2Rule ismeretlenül is hódít a klubok körében, ez pedig beindíthatja a kreatív energiákat. Ha a felcsúti üzletembernek sikerült, másnak miért ne sikerülhetne? Elképzeltünk pár lehetséges márkát és rövid termékleírást is adtunk hozzájuk.
Mindenki a 2rule-ról beszél, kivéve Mészáros klubját - a műsorfüzetben még nem sikerült megjeleníteni az Orbán-barát milliárdos új sportszermárkáját.
Jelenleg egy márkás sportcipő európai eladási árának a 2,5 százaléka jut munkabérként a kosár-, tenisz- vagy focicipőt gyártó kambodzsai, vietnami, indonéz munkásnak. A sztárok nevével ékesített, 90 euróért eladott focimezek bevételéből még kevesebb, 1 százalék, tehát mindössze kilencven cent jut az ázsiai dolgozóknak.
Megnyílt a közép-kelet-európai régió legnagyobb saját üzemeltetésű Intersport áruháza Budaörsön. Az idén tízéves áruház kibővítésére és teljes felújítására több mint 700 ezer eurót fordítottak – közölte a sportszer-kereskedelmi áruházlánc.
A boltzár ellenére is 1,2 milliárd forint volt a lánc tavalyi nyeresége.
Az Adidas eladásai 21 százalékkal 4,4 milliárd euróra nőttek a második negyedévben az előzetes adatok szerint, egyebek mellett a franciaországi labdarúgó Európa-bajnoksággal kapcsolatos termékek forgalma miatt.
Mintegy 850 millió eurós kárt szenvedtek el tavaly a hamis termékek okozta bevételkiesések miatt az európai sportszergyártó cégek és a beszállítók, illetve közel 6000 munkahelyet kellett leépíteniük.
Elindult a francia sportszer áruház, a Decathlon internetes áruháza. Az egyelőre tesztüzemmódban működő webshop négynapos határidővel szállít az ország teljes területére, az árubázis a budaörsi áruház.