Reklámkampányt indított a brit kormány, hogy ne menjenek oda az albánok
A felhasznált képek graffitivel borított zárt kirakatokat és szögesdrótos kerítéseket mutattak.
A felhasznált képek graffitivel borított zárt kirakatokat és szögesdrótos kerítéseket mutattak.
Minden, a kampányban használt kreatív anyagot visszavontak.
A “történelmi” béremelésről mindenkinek tudnia kell.
Beégtek a támadás képei.
Az Adanlytics nevű kutatócég azt állítja, a Google a videós hirdetések olyan megjelenítéséért is pénzt számított fel a hirdetőknek, amely nem felelt meg a saját irányelveinek.
Túl sok már a városnak a legénybúcsús attitűd.
A nemzeti konzultáció célját és formáját tekintve is maga a politikai reklám, az ezt népszerűsítő reklámkampány pedig kétszeresen az. A törvény szerint elvileg nem is szabadna ilyet most közzétenni. Vajon a Médiahatóság indít vizsgálatot az ügyben?
Miután már teleplakátolták vele a fél országot, a kormány kitart a nemzeti konzultációját népszerűsítő reklám mellett, amely "a brüsszeli szankciókat" egy bombával ábrázolja. A Momentum elnöke viszont a Magyar Reklámszövetséghez fordult miatta, de egyelőre lepattant róluk. Pár éve a szövetség elítélte a kormány "sorosozós" reklámjait, de állásfoglalásuknak nincs jogi következménye, a kormányra pedig amúgy sem vonatkozna. A DK közben feljelentést tett közveszéllyel fenyegetés miatt.
Meglovagolja a közeledő új Batman-film körüli hájpot a Mondeléz márkája, az Oreo. A kakaós keksz eddig is sikeresen érzett rá a zeitgeistra, korábban például Pokémon-figurákat nyomtak a kakaós kekszre.
Egy brit nő több mint 10 éves sirályfotója annyira megtetszett a Google-nek, hogy azonnal pénzt adott érte. A felvételt még egy hónapokig tartó reklámkampányhoz is felhasználják.
Korábban átlagosan 30-szoros volt a túljelentkezés, de volt olyan szak, amelyre 70-szer többen felvételiztek.
Az anyacég szerint a menstruáció normális dolog, és egy nőnek nem lenne szabad szégyellenie magát miatta.