Szegeden is valóság lesz nemsokára az ország első tramtrain vonala
A Szegedet Hódmezővásárhellyel összekötő új villamosvasút előkészítését Szegeden is megkezdték a Rókusi pályaudvarnál. Az igazán látványos munka tavasszal indul.
A Szegedet Hódmezővásárhellyel összekötő új villamosvasút előkészítését Szegeden is megkezdték a Rókusi pályaudvarnál. Az igazán látványos munka tavasszal indul.
Még 47 hét - ezzel a megjegyzéssel tette ki az alábbi képet Twitter-oldalára a wimbledoni teniszklub. És egyben megmutatta, hol tartanak most, öt héttel a 2015-ös torna után.
Csaknem 4 milliárd forintos támogatást nyújt a kormány a debreceni 2-es villamos pályaépítéséhez. Ebből az összegből olyan munkát finanszíroznak, amelyekre nincs uniós támogatás, de szükségesek. A dehir.hu szerint egyebek mellett az utakat hozzák rendbe a pénzből az új pálya mellett.
"Jó pályák nélkül nem lehet jó futballt csinálni" – hangsúlyozta az MLSZ elnöke. Mint mondta, az elmúlt húsz évben a pályák száma drasztikusan csökkent, csak Budapesten ezer pálya tűnt el és hasonló a helyzet vidéken is.
Oroszország kormánya közel 200 millió dollárt (kb. 42,8 milliárd forint) különített el a Szocsiba tervezett Forma-1-es pálya megépítésére.
Három nap szünet után újra járnak a debreceni villamosok, de csak a pálya felén.