Látványos videó arról, hogy falt fel egy oszlopot egy víznyelő egy illinois-i focipályán
Egy héttel korábban még focitábort tartottak itt, szerencse, hogy nem sérült meg senki.
Egy héttel korábban még focitábort tartottak itt, szerencse, hogy nem sérült meg senki.
A Pirelli új abroncsot tesztel, hogy izgalmasabbá tegye az F1-et. A gyártó jelenlegi keverékét a pilóták is erősen kritizálják.
A járat borzalmasan hangos, bizonyos szakaszokon pedig 15-nél nem tud gyorsabban menni.
Mager Andrea lett a felelőse a fejlesztésnek.
A kormány elképzelései szerint összesen három velodrom lesz itthon. A budapesti, azt ígérik, olimpia megrendezésére is alkalmas lesz, a vidékieket inkább edzőcsarnoknak szánják.
A fővárosi 4-es, 6-os villamosok utasai a sebességkorlátozásból és a rázkódásból könnyen észrevehetik, ha a szerelvények olyan pályaszakaszra érnek, ahol halaszthatatlan a felújítás. Az autósok pedig már láthatják is a dülöngélő szerelvényeken, amikor lepukkant vágányokon döcögnek át.
Ilyen az, amikor egy sportpályát nem pont olyan célra használnak, amire kellene.
Gondok vannak a 11 milliárd forintból felújított budapesti 3-as villamosvonallal. A vonalra szánt új villamosok teszteléskor több helyen is fennakadtak az aszfalton – tudta meg az RTL Híradó. Olyan helyekről van szó, ahol az úttest keresztezi a villamossínt és a burkolat túl magas az alacsonypadlós járműveknek.
Javítani kell több helyen az úgynevezett síndilatáció környékét a fővárosi 1-es villamos vonalának nemrég felújított részén. A BKK szerint más, kisebb hiányosságokat is találtak a pályán, de ezeket a kivitelezést végző vállalkozó garanciálisan javítja. Közben kedden elkezdték felszedni a régi síneket a Kacsóh Pongrác út és a Puskás Ferenc Stadion közötti szakaszon, amelyet november végére építenek újjá teljesen.
Ismét a pályán, a Szlovénia elleni tesztmérkőzésen pályán hányta el magát Lionel Messi, a csütörtökön kezdődő brazíliai világbajnokságra készülő argentinok futballsztárja.
Megváltozik néhány hétre az 51-es és az 52-es villamos menetrendje Budapesten, mert felújítják a pálya egy részét.
A Hungaroring Sport Zrt. vezetősége a hét második felében dönt arról, hogy a mogyoródi Forma-1-es versenypálya átépítésére beadott három terv közül melyiket választja. A cég hétfői közleményében Gyulay Zsolt elnök-vezérigazgató ugyanakkor annyit elárult, hogy a három verzióból kettő költséges és a terepviszonyok miatt nehezen lenne megvalósítható.