Milyen mobilt vesznek most az emberek? Íme a válasz tömören
Egyértelműen visszapattant a korábbi mélypontról az okostelefonok piaca. A legfrissebb számokból kiderül, melyik gyártó hogyan teljesít.
Egyértelműen visszapattant a korábbi mélypontról az okostelefonok piaca. A legfrissebb számokból kiderül, melyik gyártó hogyan teljesít.
A bírósági kereset szerint a vállalat törvényellenesen monopolizálja az okostelefonok piacát.
Gombok nélküli mobil. Androidos csúcstelefon, amelynél szinte már nincs is keret a képernyő körül. Szemüveg, amelyik méri a pulzust. Csak néhány az elmúlt évek újdonságai közül, melyek a kínai Meizuhoz köthetők – és amelyekből már biztosan nem lesz semmi.
Az okostelefon-piac is dinamikus, márkák jönnek, mennek. Azonban az mégis meglepő lehet, hogy csupán az elmúlt öt évben több száz márka tűnt el innen. Van, amelyik hiányozhat, mások viszont kevésbé.
A pohár félig tele van és félig üres, mondja a realista, amikor meghallja, hogy többéves kihagyás után a szebb időket látott Huawei okostelefonjaiba újra 5G-s chip kerül. Kína még nem örülhet, de az Egyesült Államok már aggódhat.
Nyolcadik egymást követő negyedéve, azaz a koronavírus-világjárvány dereka óta folyamatosan esik az okostelefon-piac forgalma. Kivétel azért akad, ráadásul jól kifizetődő. Az Apple pedig bár nem a dobogót tetején áll, mégis kitűnik a sorból.
Csak az új év második felére térhet magához az okosmobilok piaca, derül ki az IDC piackutató legfrissebb elemzéséből.
A tavalyi év zuhanása után 2023-ban is hasonló trendre számítanak Kínában, és csak 2024-re várják a mobiltelefon-piac fellendülését.
A TrendForce legfrissebb elemzése szerint az idei évben eddig 11 százalékkal zsugorodott a mobilpiac 2021-hez képest.
Változik a világ, ezúttal nem éppen pozitívan, és ehhez még a legnagyobb okostelefon-gyártóknak is igazodniuk kell. Iparági információk szerint a Samsung is kénytelen volt kiigazító lépéseket tenni.
Magabiztosan erősödik a Xiaomi Európában, olyannyira, hogy belátható távolságba került az okostelefonok piacát hagyományosan vezető Samsung részesedése is. De más márkákra is érdemes odafigyelni.
A recept egyszerű (a megvalósítás már nem annyira): készíts minőségi eszközöket és próbálj meg kultuszt kialakítani köréjük. Az Apple-nek az év második negyedében is bejött ez a taktika.