Meglepő, hogy melyik idén a magyarok kedvenc autója
Kevesebb autót helyeztek forgalomba idén áprilisban, mint tavaly ilyenkor. Volt azonban olyan márka, amiből sokkal több fogyott, mint egy éve, de nem a Suzuki, amiből viszont jóval kevesebb.
Kevesebb autót helyeztek forgalomba idén áprilisban, mint tavaly ilyenkor. Volt azonban olyan márka, amiből sokkal több fogyott, mint egy éve, de nem a Suzuki, amiből viszont jóval kevesebb.
A Google felmérést végzett arról, vajon az internet használói, melyik autó nevét írták be legtöbbször a kereső...
A Datahouse közreadta gyorsjelentését a szeptemberben forgalomba helyezett járművekről. A személyautók piacán gyenge szeptemberről számoltak be az elemzők, ám a tavalyinál több haszonjármű kapott magyar rendszámot, így szeptemberben 8,5 százalékkal meghaladta az összes forgalomba helyezett jármű száma a 2010-es adatot.
2011 első félévében a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) tagjai 26 815 személygépkocsit adtak el, ez 8,2 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Június végéig 5088 haszonjárművet adtak el Magyarországon, 25,7 százalékkal többet, mint tavaly. A nagyhaszonjárművek terén még jobb a helyzet, 2004 darab 3,5 tonna fölötti járművet értékesítettek, 81,2 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Magyarországon április 30-ig 18 182 személyautót, valamint kis- és középhaszonjárművet helyeztek forgalomba, 12,4 százalékkal többet, mint 2010 első négy hónapjában. A gond csak az, hogy áprilisban márciushoz hasonlóan megállt a piaci növekedés, így még várat magára a magyar autópiac feltámadása. Áprilisban 4434 új személygépkocsit és kishaszongépjárművet helyeztek forgalomba, szemben a márciusi 5247-tel, illetve a tavaly áprilisi 4270-nel - olvasható az Autómenedzser.hu autós portálon.
A Jato első negyedévi adatai alapján továbbra is a Volkswagen Európa legkeresettebb márkája, egyre nagyobb előnnyel, ugyanis az év első negyedében 5,7 százalékkal növelte eladásait tavalyhoz képest. A VW sikerével ellentétben a Fiat szenvedte el az európai top 10 közül a legnagyobb visszaesést. A hazai olasz piac gyengélkedése 25,3 százalékos visszaeséssel sújtotta a márkát.