A vásárlók úgy érzik, a Lidl a legolcsóbb élelmiszerlánc, a magyar tulajdonúak pedig a legdrágábbak
A magyar áruházláncok a legdrágábbak a fogyasztók szerint.
A magyar áruházláncok a legdrágábbak a fogyasztók szerint.
A tavalyi év bevételei alapján a magyar láncok a középmezőnyben helyezkednek el.
A boltzár alól várhatóan mentesülő kisboltok nem mehetnek biztosra a méret miatt. Vagyis pont azért, ami a mentességet biztosítja számukra. A vasárnapi forgalom felosztásában vélhetően azzal sem szakítanak nagyot, hogy nekik nem kell zárva tartaniuk.
Átalakultak a reklámozási stratégiák az utóbbi időben, és nem véletlenül. Valami újat kell kitalálniuk a cégeknek, ha ügyfelet akarnak fogni. Van, ahol a vezérek álruhában együtt szidták a saját cégüket az emberekkel, később így tűntek jófejnek. Mások zártkörű koncertre viszik el a behálózni kívánt partnert. Autót például már nem lehet magánszemélynek eladni, a céges flottával házalók pedig örülnek még úgy is, ha 30-40 százalékkal olcsóbban tudják elpasszolni a kocsikat. A bankok óriási ellenszélben hajóznak, mert a megítélésük lenullázódott. A tévéreklámot egyre inkább csak szükséges rossznak tartják a cégek - leszámítva a gyógyszeripart. De van, ahol azzal sem bíbelődnek, hogy lefordítsák az angol nyelvű reklámot magyarra. Eltűntek az általános igazságok, csak az tudja eladni a termékét, aki megtalálja a saját útját.
A háztartások havi átlagos napifogyasztásicikk-költése 60 ezer forint körül mozog, decemberben ez az összeg megugrik, 2012-ben közel 30 százalékkal volt magasabb, mint az év többi hónapjában. Idén is legalább ekkora növekedés várható - közölte a piackutató cég.