Eladnák állítólag a magyar Viasatot, két vevőjelöltről beszélnek
Állítólag megválna a skandináv tulajdonos a magyar Viasattól, lehetséges vevőként két nagy nemzetközi médiavállalatot emlegetnek - írta a Marketing & Média.
Állítólag megválna a skandináv tulajdonos a magyar Viasattól, lehetséges vevőként két nagy nemzetközi médiavállalatot emlegetnek - írta a Marketing & Média.
Miért pont a céget vezető menedzsereknek adta el a német anyavállalat a TV2-t, és az igazgatók mögött áll-e valaki? Ez a kérdés foglalkoztatja a közvélemény egy részét a decemberi bejelentés óta. Felidézzük, hogyan történt a tévé értékesítése, mely információink szerint a Fidesz mögötti cégbirodalomban is zavart okozott. Az új tulajdonosok szinte a lehetetlenre vállalkoztak: egy év alatt kell talpra állítaniuk a céget, hogy a vásárláshoz kapott hitelüket törleszteni tudják. A hazai média átalakulásáról szóló cikksorozatunk első részét olvashatják.
A német ProSiebenSat.1 médiavállalat hivatalosan bejelentette, hogy megvált magyarországi és romániai érdekeltségétől. A TV2-t is üzemeltető MTM-SBS Zrt. új tulajdonosa Simon Zsolt, a csatorna vezérigazgatója és Yvonne Dederick, a csatorna gazdasági igazgatója lett. A két új tulajdonos az ügylettel párhuzamosan egy szövevényes céghálót hozott létre úgy, hogy a közbeékelődő cégek vezetői és végső tulajdonosai is ők lesznek.
Hosszú tárgyalások után nyélbe ütötték az elmúlt évek legnagyobb ügyletét a médiapiacon: elkelt az egyik kereskedelmi televíziós cég, a TV2 mögött álló részvénytársaság. Az egyik új tulajdonos a társaság eddigi vezérigazgatója, Simon Zsolt lehet, akit a médiapiacon Fidesz-közeli szakemberként emlegetnek. Forrásaink szerint szinte biztos, hogy a vezér mögött valamilyen érdekcsoport áll.
A magyar, a szlovén és ghánai egységet magába foglaló divízió együttesen 47 millió koronás árbevételt ért el a...