MÁV: A rendkívül szigorú szabályok miatt állt meg Bicskén egy mozdonyvezető, miután lejárt a vezetési ideje
Cáfolták azt is, hogy magára hagyta volna az utasokat, a szerelvényen várta meg a váltótársát.
Cáfolták azt is, hogy magára hagyta volna az utasokat, a szerelvényen várta meg a váltótársát.
A Székesfehérvár és Pusztaszabolcs közötti szakaszon volt szükség a buszos pótlásra.
A férfi vélhetően zenét hallgatott, azért nem hallotta sem a közeledő mozdonyt, sem a figyelmeztetést.
A baleset miatt a Püspökladány–Biharkeresztes vonalon jelenleg szünetel a forgalom.
Egyre több hír szól a MÁV elképesztő állapotáról. Például mozdonyvezetőből sincs elegendő. KAP-nak több megoldási javaslata is van. Valaki majd benyomja a gázt Nyíregyházán, aztán Budapesten elkapják a vonatot, mint a repülőgép-anyahajókon. Vagy bízzuk Elon Muskra a megoldást? Elindulhat a lakossági vasutasképzés is – vonatozni már mindannyian megtanultunk a lagzikban. Végül, ha nincs más megoldás, magyar vasúti Batmanként visszahívjuk Badár Sándort. Előkerülnek a személyes élmények is: Hadházi egyszer egy vonatút közben látta felvillanni a feliratot: "Mozdonyvezetőt keresünk".
Hiány van váltó- és jegykezelő szakemberekből is.
Hétfőn nem lépnek sztrájkba a mozdonyvezetők, menetrend szerint közlekednek a vonatok. A munkabeszüntetés lehetőségét azonban tovább lebegteti a szakszervezet.
A Mozdonyvezetők Szakszervezetének elnöke arról számolt be, hogy az összes vasúti dolgozónak kialkudott összegen felül nem kapnak többet a mozdonyvezetők, pedig erről már egyezség is született.
Az 52 éves mozdonyvezetőt súlyos sérülésekkel szállították kórházba.
Leírták a mozdonyvezetők, hogy mit élnek át egy baleset közben, és mit tudnak tenni. Leginkább semmit.
Első fokon a Mozdonyvezetők Szakszervezetének adott igazat a Fővárosi Törvényszék.
A vasúttársaság vezetői jogellenesnek tartják a sztrájkot.