Óriási mobilreklámos csalást állított le a Google
Titokban kattintgatták a reklámokat az alkalmazások.
Titokban kattintgatták a reklámokat az alkalmazások.
A mobilhirdetések egyre elterjedtebbé válnak hazánkban, mára tömegeket lehet elérni velük. Jelenleg a mobiljukon netet használók 79 százaléka, azaz 2,9 millió fő szokott készülékén mobilhirdetésekkel találkozni. Számukra fontosabb, hogy egy mobilreklám tájékoztasson, mint hogy szórakoztató legyen – derül ki az eNET és a Madhouse friss kutatásából, amely a mobilhirdetésekkel foglalkozik.
Minden tíz mobilnetezőből nyolc rendszeresen belefut mobilhirdetésekbe, de csak minden negyediket érdekli, hogy az formailag passzoljon a megjelenési környezetébe. Tehát az egyáltalán nem mindegy, mit fogadnak el, vagy lépnek át a felhasználók akár gondolkodás nélkül is. Egy friss felmérés szerint a jó mobilreklám legfontosabb ismérve az, hogy tájékoztat.