Vitézy Dávid: „Ha még három hónapig folytathattuk volna a munkát, 2023 őszére megvalósult volna minden, amit ígértünk”
A közlekedési szakember nem sok esélyt lát arra, hogy megváltozik a kormány autókat preferáló politikája.
A közlekedési szakember nem sok esélyt lát arra, hogy megváltozik a kormány autókat preferáló politikája.
Megnyithatják az M7-es autópályán a leállósávot, hogy így enyhítsék nyáron a forgalmat – írja a Magyar Nemzet.
Jöjjön el, és próbálja ki, mennyire hosszú a vonatút városukba.
A jó infrastruktúra ígérete mellett van néhány érdekes ötlet a Momentum Mozgalom közlekedéspolitika koncepciójában.
A következő uniós ciklusban – 2020 és 2026 között – összekötik a gödöllői HÉV-et a 2-es metróval. Erről Tasó László közlekedéspolitikáért felelős államtitkár beszélt a parlamentben.
Jó az autósoknak, jó a bicikliseknek, lényegesen csökkenti az agglomerációs ingázók miatti dugókat, és egészségesebbé teszi a lakosokat, de egy vagyonba kerül, mi az? A bringasztráda. Németországban, Hollandiában és Dániában már építik, mi meg csak lesünk.
Évi 1200 kilométer útszakasz felújítása szerepel abban a 400 milliárd forintos, költségvetési keretből finanaszírozandó tervezetben, mellyel február végén áll elő a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium. A szakállamtitkár azonban már most bejelentette.