"Elnézést", írták ukránul a Blaha Lujza tér fölé
A felirat készítője szerint Magyarországon egyre ritkábban kérünk elnézést.
A felirat készítője szerint Magyarországon egyre ritkábban kérünk elnézést.
2021 márciusában egy férfi rendezett egy rövid, de annál látványosabb ámokfutást egy X. kerületi körforgalomnál. Kiszakított egy közlekedési táblát, hadonászott vele az arra járó autók felé, párszor megemelte, majd eldobta. Decemberben pedig egy villamost dobott meg kővel, amivel, mint az az ügyészség közleményéből kiderül, „a villamosközlekedést jelentős mértékben megzavarta".
Tilosban jobbra kanyarodni Magyarországon a 60-as évekig szabad volt, a zöld nyíl keletnémet mintára ma össznémet valóság, és a piros néhány más országban sem abszolút tilos. Akadnak más jobbrakanyarodási érdekességek is.
A terveik szerint egyre több kereszteződésben használják majd.
A mai autók ugyanis könnyen túlesnek ezen a mérettartományon.
Évente kétezer alkalommal akad meg a tömegközlekedés olyan autósok miatt, akik úgy teszik le a kocsijukat, hogy nem lehet elférni mellettük.
Komposztálható bambuszból készült közlekedési táblákat helyeztek ki Bécsben.
A közlekedés egy új korszaka köszönthet be Lengyelországban, ha megvalósul egy ígéretes tudományos projekt.
A kijelölt tranzitútvonalakon lehet velük találkozni.
Az autópályákon a klímavédelem miatt vágják meg jelentősen a nappali sebességhatárt.
Rendőrségi eljárás indult ellenük cserébe.
Aki betartja a gyalogos-átkelőhelynél előírt sebességet az csak akkor kap pirosat, ha a gyalogosok megnyomják az oszlopra szerelt gombot. Vagy ha esetleg a szemből érkező autós túl gyorsan hajt.