Kínos fiaskó van a Google keresőben: kártékony weboldalakat dob föl
Átverések áldozatai lehetnek azok, akik rákattintanak egyes, a Google által ajánlott oldalakra.
Átverések áldozatai lehetnek azok, akik rákattintanak egyes, a Google által ajánlott oldalakra.
Az alapbeállításokkal egyre gyakrabban pontatlan a Google keresője, de némi finomhangolással sokat lehet javítani rajta. Ez pedig tényleg csak két kattintás.
Három keresőt is górcső alá vettek német kutatók, és kiderült: egyre inkább elárasztják a keresőket a haszontalan spamek.
A kiberbűnözők egyre kreatívabbak, egyre ügyesebben kerülik ki a biztonsági intézkedéseket. Újabban egyre gyakrabban támadják PDF-fájlokkal is gyanútlan áldozataikat.
Rengeteg vállalkozás felismerte, hogy jobb esélyekkel indul a versenytársak ellen, ha használ onlinemarketing-eszközöket. Épp ezért a böngészőben egyre többen szeretnének a top találatok között megjelenni, azonban sokan tévúton járnak. Az alábbi posztban tisztázzuk, kinek, mire van szüksége ahhoz, hogy a vásárlók látókörébe kerüljön.
Sokan félreértelmezik a SEO – vagy más néven keresőoptimalizálás - lényegét. A kulcs nem a Google algoritmusának kijátszása, hanem a felhasználók elégedettsége.
130 ezer magyar weboldalt vizsgált át 2014 októberében egy hazai fejlesztésű startup, a SEOceros az első Nagy Magyar Webaudit során.
Hiába a vonzó küllemű, jól szerkesztett, tartalmas weboldal, nem sokat ér, ha a keresők, és így a felhasználók nem találják meg. Szerencsére kiforrott módszerek segítenek abban, hogy ne maradjon oldalunk láthatatlan az interneten.
Elég sok forrásból lehet hallani a keresőoptimalizálásról, amely elsősorban azt a célt szolgálja, hogy egy weboldal előkelőbb helyen szerepeljen az internetes keresők találati listáiban. De mitől függ az, hogy egy weboldal hogyan és milyen helyen szerepel a találati rangsorban? - többek között ezt is megtudhatja a Szigszalag-marketing blogon olvasható interjúban.
Jövő év januárjában rendezik az első hazai keresőoptimalizálási szakkonferenciát, a SuperSEO 2011-et. A leginkább a keresőkre utalt szektorok - utazási, e-kereskedelmi és tartalomszolgáltatói - webes szakembereihez szóló programban számos hazai és külföldi szakember előadása, prezentációja szerepel. A konferenciát Heal Edina, a Google Magyarország vezetője nyitja meg.
A 11. alkalommal megrendezett szakmai konferencia és előadássorozat idén rendhagyó módon a Balaton északi partjáról Siófokra költözött, az előadások és kerekasztalok beszélgetései azonban a már megszokott témák - közösségi hálózatok, keresőoptimalizálás, személyiségi jogok, adatvédelem - körül forogtak. Míg az egyik teremben az internet egyénre gyakorolt hatásait fejtegették az előadók, néhány méterrel arrébb a fogyasztók behálózásának kérdéseivel foglalkoztak a meghívott vendégek. Néhány jelenlévő szakértő segítségével igyekeztünk betekintést nyerni az éppen uralkodó trendekbe, ami internetes életünk jelenét és jövőjét illeti.