Az év autója is volt és az első villanyautó a tömegeknek, de most elköszön az európai Nissan Leaf
Az elektromobilitás egyik alapautója volt sokáig.
Az elektromobilitás egyik alapautója volt sokáig.
Igaz, ebből a típusból havonta alig 30 darab készül.
2030-ra már csak elektromos modelleket, illetve hibrideket árusítanának itt Európában.
Hivatalos közlés szerint a leépítés az "előző vezetés negatív öröksége".
A japán Nissan Motors és a francia Renault és az ide tartozó Mitsubishi vezetősége bejelentette, hogy teljesen átalakítja a világ legnagyobb autógyártó szövetségének szervezeti felépítését.
Ahhoz, hogy nálunk valaki Subarut válasszon, vagy ralifanatikusnak kell lenni, vagy lélekben svájci anyukának, aki összkerék-hajtás nélkül ki nem teszi a lábát otthonról. Mindkettőhöz megfelelő anyagi háttér is kell persze, de ha ez adott, teljesen megértjük őket, ha nem divatból vesznek crossovert, hanem egy olyan családi autót akarnak, ami nem akad el az első hóban. Pont ilyen a Subaru XV.
Hazai pályán, Japánban morcosították meg az újdonságot.
A japánok autós kultúrája legalább annyira extrém, mint bármi más, amivel szembesülünk velük kapcsolatban: a tévéműsoraik, a karaoke-mániájuk, vagy az anime figuráik.
A Mitsuoka Orochiról nem sokat hallott valószínűleg többségünk. Nagy szerencsénkre már nem is fogunk, ugyanis befejezik ezen „remekmű” gyártását.
Íme, a legnépszerűbb tanácsaink! Ötéves évfordulóját ünnepli az Autómenedzser, a HVG autós portálja.
A Dekra jelentése elősorban a használtautó-vásárlóknak jelent...