Felpörgette a koronavírus a használt irodabútorok piacát
Átalakulóban van a nagyvállalatok irodáról alkotott képe, egyre népszerűbb a „shared desk”, a folyamatokat pedig felgyorsította az otthoni munkavégzés terjedése is.
Átalakulóban van a nagyvállalatok irodáról alkotott képe, egyre népszerűbb a „shared desk”, a folyamatokat pedig felgyorsította az otthoni munkavégzés terjedése is.
Különös és egyben nagyon pontos feltételeket szabtak a tenderen induló vállalkozásoknak.
A munkaerőhiány következtében egyre-másra jelennek meg a csábítóbbnál csábítóbb ajánlatok, ezzel párhuzamosan viszont egyre nagyobb HR-kihívásokkal néznek szembe a cégek. Nem mindegy ugyanis, hogy milyen munkakörnyezetet tudunk kínálni a jelentkezőknek.
Csak ma hányszor érezte úgy a munkahelyén, hogy nincs egy perc nyugalma, és nem tud sehol zavartalanul telefonálni? Hány meetinget kellett áttennie helyhiány miatt, és hányszor megy el az életkedve, ha ránéz az irodai asztalára? Szerencsére ma már egyre több cégvezető ismeri fel, hogy a munkahelyi környezet a dolgozók teljesítményére is jó hatással van. Utánajártunk, mi is az a munkatér-analízis, és miért éri meg belevágni.
Az ülőmunka, ahogy a belső szervekre, úgy vázizomzatunkra és a gerincünkre sincs jó hatással. Ám sokszor nem is vagyunk tudatában, hogy napi nyolc-tíz órában milyen sokat tudunk ártani az egészségünknek. Mégis mi mindent tehetünk azért, hogy ne üljük magunkat tönkre?
Sokszor nem is gondolnánk, mennyire befolyásolja a dolgozók eredményességét és a cég pénztárcáját, ha nincsenek meg a megfelelő körülmények a kényelmes és zavartalan közös gondolkodásra, kreatív együttműködésre. De hogyan hozhatunk létre olyan tereket, amelyekben mindenki jól érzi magát, hatékonyan támogatják a mindennapi munkavégzést és kommunikációt, emellett pedig költséghatékony megoldást jelentenek a cég számára?
Az YPlan nevű manhattani startup munkavállalói, mielőtt megnyitották volna irodájájukat, egy olyan ember workshopjára mentek el, aki a Sandy hurrikán által kidöntött fákból készít bútorokat. 25 asztalt készítettek a cégnél dolgozók saját irodájukban.
A közbeszerzés első része 1,764 milliárd forintról szól, ebből 233-333 helyszínt bútoroznak föl. A második rész 314 millió forintos keretösszeggel 56 munkaügyi kirendeltség bútorozásáról szól. A keretösszeg mindkét esetben 30 százalékkal csökkenhet.
Az új irodaépítések visszaesése az irodabútor-piacot is jelentősen visszavetette az elmúlt években - mondta Soltész Tiberius, a Kinnarps Hungary Kft. ügyvezető igazgatója szerdán.
A Budapesti Ingatlan Tanácsadók Egyeztető Fóruma (BIEF, BRF) - melynek tagjai: CB Richard Ellis, Colliers...
Eddig csak sejtettük, hogy van olyan irodai környezet a világon, amelytől nem kapunk ásítórohamot. Az alábbi képeken látható lift bizonyíthatóan ilyen.
Eddig csak sejtettük, hogy van olyan irodai környezet a világon, amelytől nem kapunk ásítórohamot.