Ferihegyen éjszakázott közel kétszáz utas vasárnap, mert nem volt, aki kipakolja a csomagokat a repülőkből
Több járat is késve érkezett, és a földi kiszolgálók már hazamentek, mielőtt a gépek megérkeztek volna.
Több járat is késve érkezett, és a földi kiszolgálók már hazamentek, mielőtt a gépek megérkeztek volna.
Új versenytársat kaphat a Menzies, a Celebi és az Airport Service Budapest.
A Wizz Air szerint a Malév Ground Handling jogosulatlanul szed dupla pénzt az online becsekkolást elmulasztó utasoktól.
A teniszező Dohába érkezve vette észre, hogy több dolog is hiányzik a poggyászából.
Megalapozottnak találta az Európai Bizottság versenyjogi főigazgatósága azt a beadványt, amelynek feltételezése szerint a repülőgépek földi kiszolgálását végző Malév Ground Handling Zrt. a közösségi joggal ellentétesen vett igénybe állami támogatást – állította a Magyar Nemzet.
Akár 4-5 milliárd forintot is adhatnak, hogy abból új gépparkot vegyen a cég, amit rögtön ki is szervezhet.
A Magyar Nemzet információi szerint nemcsak a Celebinél vettek őrizetbe embereket, hanem az ügyben érintett taxitársaság egyik menedzserét is.
A földi kiszolgáló személyzet mintegy kétezer tagja hétfő hajnalban újabb sztrájkot kezdett bérkövetelésekkel.
Lefújták az a kétnapos sztrájkot, amelyet a földi kiszolgáló személyzet hirdetett meg a 18 brit repülőtérre, közvetlenül a karácsony előtti időszakra. A British Airways légitársaság utaskísérőinek karácsonyi sztrájkterve ugyanakkor még érvényben van, bár a tárgyalások erről is folynak.
Éves szinten 15 milliárdos forgalom bonyolódik a repülőtéri földi kiszolgálási piacon. Az egyik kiszolgáló cég leköszönő vezérigazgatója súlyos vádakkal illette az ezen a területen működő cégeket, a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő megtette a szükséges lépéseket.
A Budapest Airportnak a nehéz budapesti irodapiaci helyzet ellenére sikerült bérlőt találnia a néhai Malév számára kialakított reptéri épület 1300 négyzetméternyi irodáiba. A felújított épületbe egy földi kiszolgáló cég és egy karbantartó cég költözik be.
Az easyJet az EU-t sürgeti, hogy bontsa le a protekcionizmus megmaradt falait a légiközlekedésben, a repülőtéri résidő, - azaz a légi járművek számára a menetrend szerinti fel- és leszállásra biztosított idő - kiosztása és a földi kiszolgálás szabályainak reformja már régóta esedékesek.