Videó: Eléggé Darwin-díjas egy fékpadon lévő autó alá nyúlkálni
Szokták mondani, hogy szerencsés kéz- és lábtörést, de nem ezért.
Szokták mondani, hogy szerencsés kéz- és lábtörést, de nem ezért.
A tuningcsapat összerakta a Honda Civicet, és működött is, de a fékpadon jött egy kis gikszer.
Extrém méretű turbókkal drasztikusan növelhető a teljesítmény, cserébe viszont fordított arányban csökken a megbízhatóság, ami a videón látható Ford Mustang esetében még a fékpados mérésig sem tartott ki.
Nem csak az autót és a fékpadot rongálja meg, ha 240 kilométer/órás tempónál durrdefektet kap a hátsó gumi, de a közelben tartózkodók testi épségét is komolyan veszélyezteti.
Az ingolstadtiak középmotoros sportautója, önmagában sem kispályás, hiszen a V10-es kivitel 550 lóerőt szabadít az aszfaltra, két méretes turbóval viszont sikerült megduplázni a teljesítményét. Már csak le kell mérni, ami nem könnyű feladat.