Magyar cukrász maszkos Mikulásának sikeréről ír a Reuters
Rimóczi László csak tréfának szánta a dolgot, de mostanra alig tud lépést tartani a megrendelésekkel.
Rimóczi László csak tréfának szánta a dolgot, de mostanra alig tud lépést tartani a megrendelésekkel.
A világ több mint húsz országába szállítják azokat a csokifigurákat, amelyeket a Nestlé diósgyőri gyárában készítenek. Megnéztük, hogyan születik a folyékony csokoládéból nyuszi, tojás, netán Oscar-szobor.
Az orosz elnököt mintázó csokifigurákkal aratnak hatalmas sikert a nyugat-ukrajnai édességboltok. Létezik Napoleon-ruhás Putyin-figura is.
Az édességgyártók és kereskedők számára is kiemelten fontos a november-decemberi időszak a népszerű női névnapok, valamint a Mikulás, a karácsony és a szilveszter miatt. Például bonbonokból az éves mennyiség 18 százaléka ebben a két hónapban fogy a GfK Hungária Háztartáspanel adatai alapján. Míg csokoládémikulásból a fogyasztók választása inkább a márkás termékekre esik, addig szaloncukorból már minden második kilogramm nem az előrecsomagolt, hanem a kimért kínálatból kerül a karácsonyfákra.