Jön a változás, ami minden Chrome-használót érint – a reklámblokkolókat különösen
Minden régebbi, nem frissített bővítménynek búcsút int hamarosan a Google Chrome, és ez azzal is járhat, hogy néhány kiegészítő egyszerűen használhatatlanná válik.
Minden régebbi, nem frissített bővítménynek búcsút int hamarosan a Google Chrome, és ez azzal is járhat, hogy néhány kiegészítő egyszerűen használhatatlanná válik.
Összesen másfél milliószor telepítettek – észrevétlenül – három veszélyes Chrome-bővítményt a felhasználók. Biztonságos szolgáltatásnak adták ki magukat, ám valójában rosszindulatú célokat szolgálnak.
Megkérdőjelezhető az etikussága a Google következő lépésének: a vállalatcsoporthoz tartozó Chrome böngészőben vezetnek be változtatásokat azért, hogy a szintén a cégcsoport részeként működő YouTube-on ne tudjanak reklámblokkolókat használni az emberek.
Jövő januárban leáll a Microsoft 365 bővítmény támogatása, így ezt követően jó eséllyel más megoldást kel keressenek a felhasználók, ha a böngészőből szeretnénk elérni az irodai programokat.
Nem csak küllemében újult meg, de új kategóriákkal is bővült a Chrome Webáruház.
Olyan bővítményekre fog jelezni a Google Chrome, amelyekről kiderült, hogy veszélyesek, ezért a webáhuházból már törölték őket.
Nagyon sok felhasználó számítógépén lehetnek még mindig ott azok a kártékony programok, amiket a Chrome webáruházából töltöttek le a Google böngészőjéhez. Mutatjuk, melyekről van szó.
Rosszindulatú felek lemásolták a népszerű, a ChatGPT tudását a Google keresésbe beépítő bővítményt, hogy megszerezzék a gyanútlan felhasználók facebookos belépési adatait. Ezrek lehetnek érintettek, ezért jobb azonnal cselekedni, ha le van töltve a hamis ChatGPT for Google kiegészítő.
Jelentősen könnyebb lesz a jövőben az oldalak működését negatívan befolyásoló bővítmények kikapcsolása a Chrome-ban.
Gyakorlatilag beszélgetni lehet a ChatGPT-vel egy új, ingyenes bővítmény segítségével: mi is beszélhetünk vele szóban, de a chatbot válaszait is hallhatjuk hanggal.
A Chrome programkódjában árulkodó nyomokat fedeztek fel arról, hogy kényelmesebben lekezelhetők lesznek az olyan helyzetek, amikor valami összeakad a böngészőben.
A YouTube-on egy ideje már nem látható, hogy hány negatív értékelést kapott egy-egy tartalom. Egy böngészőbővítmény viszont képes visszacsinálni az eredeti állapotot.