Rém furcsa biciklit építettek, de a legjobb, hogy így is tökéletesen működik
Egy kerékpárnak küllőkkel és kerékaggyal is kell rendelkeznie ahhoz, hogy működjön – gondolnánk naivan. Merthogy ezekre egyáltalán nincs szükség.
Egy kerékpárnak küllőkkel és kerékaggyal is kell rendelkeznie ahhoz, hogy működjön – gondolnánk naivan. Merthogy ezekre egyáltalán nincs szükség.
A NASA nem csak a tudósokat látta el hasznos eszközökkel és ötletekkel, azokból a fogyasztói társadalom is profitálhatott. Most egy újabb ilyen technológia válhat a mindennapok részévé.
A német BigRep nevű vállalkozás némi uniós támogatás és 3D-nyomtatás segítségével készített egy olyan abroncsot, amit még szándékosan sem lehet kilyukasztani.
Minden sofőrt izgat a kérdés, hogy milyen lenne az autó kerekét egy kerékpáréra kicserélni. Van, aki meg is csinálta.
A vidám nevű Te-Ker-Ker Bt. olyat dobott, amilyet a környező országokban még soha senki, és a világon is csak néhány tucat cég tudott. Egyik, nagyjából garázstuningban, de legalábbis a szó legszorosabb értelmében manufaktúrában fejlesztett és készített biciklikerekére olyan nemzetközi biztonsági minősítést szerzett, amellyel megnyílt az út a legmenőbb csapatok depójába is. Akár a Tour de France-on is gurulhat a Mr. Wheel márkájú magyar karbonkerék – darabja 300 ezer forint. Ezzel mellékesen egy nagyon masszív falat is ledöntött.