Minden új autóban kötelező lesz számos biztonsági rendszer – 25 ezer ember életét menthetik meg
Egy sor vezetéstámogató rendszer lesz kötelező mostantól valamennyi új, az EU-ban forgalomba állított autónál.
Egy sor vezetéstámogató rendszer lesz kötelező mostantól valamennyi új, az EU-ban forgalomba állított autónál.
Kiderült, hogy a mindennapos munkahelyre, majd visszafele ingázás nemcsak kényelmetlen, de még az ember egészségére nézve is káros lehet.
Már kormánypárti oldalról is kritizálják, hogy sok az embercsempészek által elhagyott jármű a déli határ környéken, és ez zavarja az ott élőket. A szerb–magyar határ környékén halomban állnak a kifosztott kisbuszok.
Bicikli, autó, film hanggal – csak néhány találmány, melyekben a kezdeti időkben kétkedtek az emberek, hasztalanságokról cikkeztek a neves újságok, de manapság már mindegyik fontos része az életünknek. Temették a laptopot, kinevették a körömlakkot – nemcsak a találmányok érdekesek, hanem a történetük is.
Van olyan autógyártó, mely még a szexuális aktivitásunkról is adatokat gyűjt – derül ki egy új, a Mozilla által készített kutatásból.
Mondják, hogy a politikus is ember, így egyáltalán nem meglepő, hogy a hivatali órák letelte után némelyikük olyan tevékenységgel próbál kikapcsolni, mint ami bárki hobbija is lehetne.
Az elkövető véletlenszerűen választotta ki a járműveket és csak egy-egy kereket szúrt ki, hogy minél kevesebb kellemetlenséget okozzon a tulajdonosoknak.
A királynő sofőr karrierjét egy mentőautón kezdte, még a második világháborúban.
Az M1-M7 közös szakaszán és az M0-s autópálya keleti szakaszán is érdemes odafigyelni.
Rengeteg hétköznapi eszköz használ lítiumion akkumulátort, például az elektromos autók, a mobiltelefonok, a laptopok és sok más hordozható készülék. Azonban a szakértők arra hívták fel a figyelmet, hogy a termelés messze nem éri el azt a mennyiséget, amire az elektronikai iparnak szüksége lenne. A tét nagy, ugyanis a klímaváltozás elleni harcban a lítiumakkumulátoroknak hatalmas szerepe van. A Deutsche Welle videója.
Bedugult körút, anyázó autósok a mellékutcákban, benzingőz és dudálás. A fővárosba visszatértek a forgalmi dugók, de hogy mennyire súlyos a helyzet, az nézőpont kérdése. Egérutak a Fülkében.
Míg tudományosan elfogadott tény csak az 1980-as évek végén lett az, hogy az olajipar és az autók óriási egészségügyi és környezeti károkért felelősek, a The Guardian most olyan dokumentumokat mutatott be, amelyek szerint a nagy olajcégeknél akkor ezt már évtizedek óta titkolták.