Íme, a világ 3 legértékesebb márkája
Az első három helyezett bármelyikének évi bevétele minimum háromszor akkora, mint Magyarország éves GDP-je.
Az első három helyezett bármelyikének évi bevétele minimum háromszor akkora, mint Magyarország éves GDP-je.
Anglia egyik sétányát 300 gránitlapra festett vicces bejegyzéssel burkolták le.
Ez a kiegészítő egy egészen egyedi és kreatív tervezés eredménye. Hihetetlenül egyszerű a forma és a megvalósítás is.
A minikonyha egyesíti a hétköznapi konyhai kellékeket egyetlen, hordó formájú bútorban.
Harvardi egyetemisták játékból építettek egy óriási papírerődöt kartondobozokból.
Úgy tervezték ezt a németországi bérházat, hogy vizuálisan a lehető legnagyobb élményt nyújtsa.
Az intelligens városokat soroló toplista élén Szöul áll, majd Szingapúr és Stockholm következik.
Hollandiában a maastrichti domonkos templomban épült könyvesbolt talán a legszebb a világon.
A dél-koreai bevásárlóközpont falait 22 ezer led égő világítja meg.