„Lassan másfél órája semmi” – adás nincs, gond van a Telekomnál a tévével
Probléma ütötte fel a tejét a Telekom tévészolgáltatásiban vasárnap éjjel.
Probléma ütötte fel a tejét a Telekom tévészolgáltatásiban vasárnap éjjel.
Hiba lépett fel a Telekom TV GO szolgáltatásában kedden este.
Megújult a Telekom TV SmartBox beltéri egységeinek szoftvere, aminek köszönhetően új funkciókkal bővült a felhasználói felület. A vállalat ígéri, hogy így az ügyfelek gyorsabban, személyre szabottan tudják igénybe venni a tévés szolgáltatásokat.
Tévés alkalmazásai áttervezése után a Telekom TV GO webes felhasználói felületét is átalakította a Magyar Telekom – írja a HWSW.
Átláthatóbb csatornakínálatot, egyszerűbb csomagválasztást ígér ügyfeleinek a tévés portfólióját megújító Telekom.
Nemcsak új funkciókat hoz, hanem egy teljesen más felhasználói felületet is a Magyar Telekom IPTV-platformjának frissítése.
A 2006 óta meglévő IPTV szolgáltatása továbbfejlesztéseként felhőalapú televíziós platformot vezetett be a Telekom. A hagyományos tévézést az újhullámos megoldásokkal vegyítő szolgáltatással 4K minőségű szórakozást és a képernyők közötti zökkenőmentesebb váltást ígéri a szolgáltató.