1200 lóerős V8, kézi váltó, hátsókerék-hajtás – izgalmas recept
A régi vágású SSC Ultimate Aero TT hipersportkocsi vezetése nem igazán ajánlott kezdő sofőrök számára.
A régi vágású SSC Ultimate Aero TT hipersportkocsi vezetése nem igazán ajánlott kezdő sofőrök számára.
Romlanak a középfokú és nem szakirányú felsőfokú végzettségű dolgozók munkavállalásának feltételei, nagy szolgáltató cégek és üzleti központok ábrándulhatnak ki az országból.
Az SSC két új változatot mutatott be a sebességrekorder Tuatara hiperautóból.
Az 1750 lóerős SSC Tuatara közelmúltbeli sebességrekordját hétköznapi Michelin sportgumikon futották meg.
A rekorder autó végsebességét eredetileg "csak" 480 km/h-ra tervezték, de aztán máshogy alakultak a dolgok.
Végre a közönöségnek is megmutatták, hogy konkrétan mi lett a 10 éves fejlesztési projekt végeredménye.
A vártnál tovább húzódott az SSC Tuatara fejlesztése, mely a gyártó szerint a világ leggyorsabb sportkocsija lehet.
Az első szerencsés megrendelő hamarosan beleülhet a több mint 1 700 lóerős négykerekűbe.
Cél a leggyorsabb utcán is használható autó címét megszerezni.
Évente százszámra alakulnak új munkahelyek a már most tízezreket foglalkoztató magyarországi szolgáltató-központokban (SSC), amelyek a legvonzóbb alternatívák az egyébként kivándorlást fontolgató, nyelvtudással rendelkező és jól képzett magyarok, illetve a fiatalok számára.
Szupererős motor, kiváló aerodinamikai szett és alacsony tömeg. A gyártó szerint ez a siker receptje.
Idegen nyelveket beszélőket keresnek majd.