Orbán Ráhelnek új tervei vannak a reklámpiacon
Új profilt vett fel a bababoltja, a reklámügynökségek közé csatlakozik az Odu Store.
Új profilt vett fel a bababoltja, a reklámügynökségek közé csatlakozik az Odu Store.
A miniszterelnök lánya egy márkakommunikációs eseményen beszélt arról, hogy a saját narratíváját feleségként, társként, három kisgyerek édesanyjaként és egy csapat vezetőjeként határozza meg.
Az Y és a Z generáció fogyasztási, kommunikációs és közösségi szokásait ma már teljes mértékben meghatározzák a digitális és online megoldások. Sok szektor alkalmazkodott ehhez, a biztosítások terén viszont – az ágazat sajátosságaiból is adódóan – nehezebb kiaknázni minden lehetőséget. Az insurtech megoldások ezen változtathatnak. Páros interjúnk Imre Katával, a CHERRISK kommunikációs vezetőjével, és Zámbó Annával, a cég kommunikációs stratégiáját készítő Republic Group PR igazgatójával.
Nem csak a számok döntenek, amikor valaki hitelt vesz fel, sokat számít a kiszolgálás minősége és a gyorsaság is mondja Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketing és kommunikációs igazgatója. A bank új reklámjait és kommunikációs stratégiáját készítő Republic Group kreatív igazgatója szerint a piac változásait a pénzintézetek kommunikációja is követte. A reklámzajban felértékelődik a nyugalom érzése. Páros interjúnk.